Wij streven ernaar om u binnen onze praktijk zo goed mogelijk van dienst te zijn. Mocht het toch voorkomen dat u niet tevreden bent over het contact met onze praktijk, of over een behandeling bij een van onze medewerkers, dan kunt u hier lezen hoe u uw klacht kunt melden. Vanzelfsprekend willen wij uw klacht op een correcte manier in behandeling nemen.
Indien u een klacht wenst in te dienen, kunt u dat rechtstreeks bij ons doen. U mag dit telefonisch, of schriftelijk, aan ons kenbaar maken. Voor onze contactgegevens zie elders op deze website. Zodra wij uw klachten hebben ontvangen, zullen wij contact met u opnemen en, indien gewenst, een gesprek met u plannen.
Als u uw klacht liever niet met ons wenst te bespreken, of wanneer een gesprek niet tot een bevredigend resultaat heeft geleid, heeft u de mogelijkheid om uw klacht neer te leggen bij een onafhankelijke instantie. Onze praktijk is hiervoor aangesloten bij de Stichting Klachten en Geschillen Eerstelijnszorg (SKGE): http://www.skge.nl/. Op de website van SKGE vindt u veel informatie omtrent de behandeling van klachten en geschillen. SKGE beschikt over onafhankelijke klachtenfunctionarissen, die kunnen bemiddelen bij de behandeling van uw klacht. Er is ook een folder beschikbaar met handige informatie over de werkwijze van SKGE, zie daarvoor de link: https://www.skge.nl/file/download/default/E891BF3D4B78F42419826C992C0B3523/SKGE%20folder%20klacht%20huisartsenzorg,%20december%202016.pdf
|